Lördag!

Då var det helg igen! Tiden springer på som vanligt...
Trots att man går här hemma i väntas tider så går ju tiden snabbt..
Idag är hjärtat med ledig.. Eller ledig och ledig.. Han jobbar massa här hemma. Idag har han redan hunnit dammsuga,handla och tvätta.. Nu är han och Izabella och handlar gran=) Själv sitter man här och önskar man kunde hjälpa till med mer..
Är så glad över alla dessa fina människor jag har runt mig som hjälper mig så mycket=)

Idag är det en vecka kvar tills han är beräknad. Men vem vet han kanske tittar ut lite tidigare=)

Senare idag kommer goa pappa på besök. Kanske ska det låna hem Izabella över natten då Jocke jobbar hela dagen imorgon och det inte är så kul för henne att bara sitta här hemma med mig..
Ska bli kul med lite besök=)

Är rätt trött på att bara vara här hemma.. Inte kunna ta mig någonstans själv=( Inte kunna städa och fixa som jag brukar göra.. Att vakna varje dag och ha ont är INTE kul..
Denna graviditet har varit tung och jobbig i 20 veckor. Tur att man får den finaste belöningen snart!
Jocke har varit helt fantastisk denna tiden! Han har jobbat full tid tagit hand om huset mig och Izabella!
Är så tacksam!
Men SNART är denna smärta över och jag kan leva som vanligt igen..
Och vår familj är komplett! Helt underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0