Julafton

Idag är det julafton:) denna dag firar vi hemma hos oss med nära och kära.. Kommer dock sakna fina syster med familj som är sjuka och inte kan komma:(
Alexander ligger och sover gott i sin vagn. Allt går fortfarande jätte bra här hemma. Han är så mysig vår son . Och han har världens bästa stora syster:)
På kvällarna får han lite ont i sin mage.. Han får i sig så mycket mjölk så det är inte. Konstigt att det spänner..
Jag njuter massa av mina fina familj:)

Nej nu ska jag ta en dusch och sminka till mig och försöka göra mig lite fin ..
Sjukt nog har jag bara tre kg kvar sen väger jag som jag gjorde innan jag blev gravid!!!

God jul alla fina människor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0