Julafton över

Ligger i sängen med älskade Alexander på mitt bröst.. Han sover gott:)
Julafton igår var jätte mysig! Barnen fick massor av fina julklappar..
Det blev massor av mat.. Och senare på kvällen blev det julklapp spelet. Jag lyckades vinna två st:) riktigt skoj!
Vid tio lämnade våra gäster oss.. Jag var helt färdig och ville mest sova men det tyckte inte Alexander.. Han var jätte pigg och glad och ville inte sova.. Vid två somnade han men sov bara en timme för sen vakna upp och ville äta.. Lite smått orolig... Men somnade han gott vid fyra... Så i morse tog vi lite längre sovmorgon än de andra fram till tio...
Dagen idag har vi bara tagit det lugnt.. Izabella har lekt med alla sina julklappar och det har myst framför Tvn.

Imorgon är första dagen med barnen själv då Jocke ska jobba..
Vi ska åka till syrran och fira lite jul..
Jocke jobbar bara tre dagar sen är han ledig i fem:)
Nej nu ska jag försöka sova. Tror dock inte alexander sover för natten.
Iza somnade redan vid halv åtta idag och kommer säkert vakna tidigt imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0