9 dagar

9 dagar kvar till bf! Och det känns som jag går och väntar på att något ska hända/kännas.. Men än så länge verkar han trivas rätt bra där inne... Men jag känner mig rätt nöjd och han får gärna komma NU!!!

Fogarna känns fortfarande inget vidare=( Går runt på mina kryckor här hemma och fram kommer jag.. Men jag vill bara vara smärtfri och ha vår bebis här!
Känns som alla längtar och väntar på honom!!

Så för mig händer det inte så mycket om dagarna.. Jocke lämnar Izabella på dagis vid nio sen kör han till jobb.. Sen är jag själv till runt halv fyra..
Igår kände jag bara shit jag har inte varit ute från dessa dörrar sen i fredags och då var det endast för att åka till sjukhuset!! Så Iza och jag gick en kort runda runt huset med hundarna.. Oh så skönt att bara få komma ut!
Sen tog jag en snabb fika på kvällen hemma hos Linda. Iza ville stanna hemma med pappa så blev de!
Snäll man har jag som hämta och lämna mig trots att de bor väldigt nära..

På kvällen måla fina Izabella magen=) Hon tyckte det var jätte skoj.. Sen fick jag måla hennes=)
Underbara Iza vad skulle mamma gjort utan dig??


stora magen v 39
Fint va?




Kommentarer
Postat av: Lillis

Hihi, kul grej att få måla! Puss

2011-12-08 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0