Tack svärmor!!!

Idag har jag och Izabella haft svärmor här hela dagen. Hon kom vid lunch tid för att hjälpa mig med rensning och flyttning av kläder... Vi har gjort vid alla garderober i vårat sovrum... Flyttat in Izabellas kläder dit in för att hon haft sina kläder i lillebrors rum..
Sen var hon så snäll så hon städa till mig=) Tack svärmor för alla hjälp!! Tänk att det finns så hjälpsama människor...

Jocke jobbar idag men ska sen vara ledig fram till fredag=)

Izabella jagar stjärnor=) Hon ¨har fått två stjärnor nu en i torsdags och en i fredags...Lördag får man vara uppe längre..
Så idag sov vi lite längre än till åtta men med tanke på att vi var i väg på kräftskiva och inte komma hem från vid tolv så var vi lite trötta...
Men är så stolt över vår fina Izabella<3

Idag går jag in i vecka 25... så mysigt att känna bebisen. Tänk om 3 1/2 månad har vi en liten bebis här hemma=) Ohh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0