Fredag kväll!

Dagen igår spendera jag helt ensam... Iza hade sen länge bokat sov dejt hemma hos morfar och nonna..
Så när Jocke körde mot jobb lämnade han av sessan...
Min första tanke efter de åkt JAHA och vad gör jag nu??? Det händer inte allt för ofta att jag är helt ensam hemma.
Är man barnledig brukar ju mannen vara hemma...
Men ryggen värkte efter att ha bakat kanelbular med finaste Izabella så jag tog min älskade värmedyna och la mig i soffan...
Dagen i min ensamhet tog jag det mest lungt och det var rätt skönt!

Idag när jag vakna var deet helt tyst i huset! Mannen sov och ingen Iza... Kändes rätt konstigt!
Efter någo timme vakna mannen och vi fck en mysig förmiddag bara han och jag=)
Eftermiddagen spendera jag med Iza hemma hos nonna och morfar. Det bjöds på god middag=)
Nu är vi hemma igen. Iza myser med Milton och jag har lagt mig på soffan med värmedynan...

Planer för helgen??
Iza ska på kalas imorgon hos dagiskompisen Matilda och jag har som vanligt inte fixat present så det måste fixas på förmiddagen... Jocke är ledig. Så kvällen blir det familjemys=)

Izabella
Hon har verkligen blivit STOR! Hon är så mysig att umgås med.. Man kan hitta på så mycket med henne. Och hon förstår verkligen allt.
Bara hon får vara med och hjälpa till är hon nöjd!
Hon är så  glad för bebisen i magen och pussar ofta på magen och säger där inne är min lillebror=)
Men hon är som alla andra snart fyra åringar med utbrott när hon inte får som hon vill! Det värsta är när hon lägger sig på golvet och skriker! Värst av allt när det händer i en affär! Men då lyfter jag ut henne! Och snabbt förstår hon att hon gjort fel och ber om ursäkt.
Hon är fortfarande något blyg när det blir för mycket folk eller männsikor hon inte känner så väl! Hon vill fortfarande ha mamma med på kalas.
Hon leker helst med bästa kompisen Anton som hon lär allt hon kan=)
Hon älskar att pyssla med färg pärlor lera osv.. Hon gillar att titta på film och helst med Milton i sängen=)
Om 2 1/2 månad blir våran prinsessa 4 år!!! Oj vad snabbt tden går.
Mamma älskar dig så underbara Izabella!

Bild på magen kommer i magen.. Är så dålig på att komma ihåg att ta foto på magen denna gången!
Men den växer och han sparkar massor=)





Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 @ 23:18:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0