´Torsdag kväll!

Idag har jag träffat en gamal kompis från skolan som jag inte träffat på 3 år!!
Hon hade hjälpt mina svärföräldrar värdera sitt hus och efter åt vi lunch nere i byn=) Riktigt trevligt!
Hoppas nu vi håller kontakten!

Hjärtat har varit på jobbet endast två timmar idag så nu ikväll är han hemma hos oss=) Men istället får han jobba imorgon=(
Men fom Oktober kommer min man att jobba dagtid=) Härligt att veta att han kommer vara hemma och hjälpa till när vi får en liten=)

Snart dax för renoveringen av bebis rummet=) Och i slutet av oseptember ska vagnen beställas...
Tänk att det är mindre än 4 månader kvar nu!!
Hoppas tiden går fort tills han är här=)

Nej nu mys med familjen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0