Stolt över Izabella!!

Jag har länge kämpat med Izabellas sov tid...
Denna sista veckan börja jag med att väcka henne klockan åtta för att hoppas att hon är trött på kvällen... Somnar man sent fint får hon en stjärna efter 10 stjärnor får hon ta med en kompis till leklandet...
De första 3 dagarna gick det inte bra.. Ingen ro från tio=(
Men idag klarar sessan det super!!! Hon somnade i tid så imorrgon ska det bli så kul att ´berätta för henne att hon äntligen fått en stjärna=)

Haft Izabella hemma från dagis idag för vi har haft besök av fina Lillis o Anton=) Oj som det stöka upp idag.... Har aldrig sett alla Izabellas saker på golvet samtidigt... 40 min tog det för mig och Lillis att plocka undan allt...
Men kul hade de=)
Tack för en mysig dag!

Imorgon ska sessan på dagis igen och jag ska bara koppla av.. Ont i ryggen nu ikväll speciellt fram till=(

Fått en ny tid till läkaren nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0