Söndag!

Igår hade vi en jätte mysig dag:) Hela familjén var lediga och det var härligt väder...
Vi bjöd upp pappa och Mi på middag=) Det blev MASSA grillad mat och god efterrätt.
Efter middagen och Iza somnat satt jag och min älskade man oss i uterummet och lyssnat på regnent lyssna på musik och prata gamla minne och bara myste=)

Ryggen var hemsk på förmiddagen men med två alvedon och en timme på värmedyna så kändes det något bättre... Men usch vad det är jobbigt att hela tiden ha ont=(
Och med tanke på att läkaren sa att det kunde bli värre och hålla i hela graviditeten så ska jag ha ont fyra månader till=(

Fundersam över hur det kan finnas personer som kan säga precis vad man själv vill utan att tänka att man sårar någon annan... Och sen inte bry sig! Man undrar varför man inte bara ringer och försöker lösa allt en gång för alla.. Men kanske det inte är så viktigt vad vet jag!

Nej nu ska jag ta e dusch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den personen kanske har försökt redan....

2011-08-08 @ 11:27:17
Postat av: johanna

Tråkigt nog inte:(

2011-08-08 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0