Snart till jobb=(

Ja igår var det dax att gå tillbaka till jobb efter en vecka hemma och vilat ryggen...
Klockan ringde 05.20.. Fösta timmarna på jobbet kändes helt ok men sen hade jag ont i ryggen igen... Ont i rygg när jag går speciellt.. Och man går en del på jobb om man säger så...
Så när jag gick fån jobb ringde jag min barnmorska och fick en tid till läkaren... Så imorgon ska jag träffa läkaren.. Suck att läkaren sitter i Eslöv!!
Nu hoppas jag att det tar mig på allvar! Att det inte blir som när jag vänta Izabella.. Med tanke på att jag har en svår skolios sen många år tillbaka... Så när jag vänta Izabella tyckte läkaren att min smärta var en blandning mellan scolios och foglossning och skicka mig till vårdcentralen och vårdcentralen tog inte i mot mig för jag var gravid. Suck!
Jag tycker med tanke på mitt jobb med tunga lyft osv borde man inte behöva jobba om man känner att man klarar av de. Men så svårt som det är just nu att bli sjukskriven så tror jag det kommer bli svårt för mig=(
Men jag håller mina tummar!

Nej nu lite mys med familjen innan det är dax för jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0