Sjukgymnasten...

Idag har jag varit hos sjukgymnasten... Trodde de skulle komma med lite övningar tips osv vad man kunde göra.. Men hon sa inget jag inte redan viste! Man skulle göra så mycket som möjligt för att underlätta för sig själv i vardagen... Sen kände hon och kom fram till att min foglossning sitter bak! Jo jag vet jag känner de!
Dock har jag de senate veckorna känt att de även börjat göra ont fram till.. Suck!
Inte mycket tips man fick där tyvärr. Men nu har jag prövat de=)

Izabella har åkt till morfar och nonna för att spendera sin dag där. Roligare att leka med de än leka med en
mindre rörlig mamma... Jocke jobbar så jag är jätte tacksam att de ställer upp och hjälper mig..
Men nästan för tyst här hemma utan min prinsessa=(

Har även börjat märka de senaste tiden att jag är mycket känsligare! Lätt till tårar om inte något går min väg...
Inget kul! Izabella såg mig ledsen och undra mamma varför gråter du?? Svara henne för att mamma har ont i ryggen.. Men ärligt talat viste jag inte själv varför..

Kommentarer
Postat av: Lillis

Håll ut, förstår att det måste vara jätte jobbigt gumman! Kämpa på i din egen takt:) Ledsen får man lov att vara i bland, det är normalt.. Tänker på dig Puss

2011-08-16 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0