Sista Augusti!

Idag har jag varit på jobb och hälsat på=) Fått hjälp med mina pappaer.. Önska dock att min chef var något mer förstående!
Men kul att träffa mina goa arbetskamreter..
Jocke körde mig in till jobbet men jag fick sen ta mig hem själv och jag kan säga att det känns i ryggen!! Trots att jag blev hämtad när jag väl kom till kävlinge...

Imorgon är det dax för barnmorskebesök för att lyssna på bebisens hjärta=) Myspys=)
Eftermiddagen ska jag till Lund för att träffa läkaren. Tyvärr inte samma läkare som sist.. Men jagn hoppas denna läkare är lika förstående... För jobba kan jag inte med tanke på att jag inte kan göra någon ansträngning utan att få sjukt ont...

Izabellas nya kvällsrutiner fungerar fortfarande bra=) Och sessan har nu 5 stjärnor! Så om hon fortsätter så blir det leklandet nästa vecka! Duktiga Izabella<3

Nej nu fika och mys med mannen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0