Sessan på dagis!!

Idag var det dax för sessan att gå på dagis efter några dagar hemma.. Tyst här hemma utan henne...

Izabella är ju mycket för fullt ös hela tiden... Hon tar gärna det lungt en sväng på morgonen men från tio frm till sängdax ska det hända något hela tiden.. Och snacka om att hon har många frågor!
Hon är fortfarande inte glad för att somna så tidigt på kvällen... Men jag kämpar med att väcka henne tidigare så hon får ro tidigare på kvällen...

Vad hara annars hänt?

I Söndags var det kalas för finaste gudsonen Anton som skulle fylla 3år.. Det bjöds på god mat och tårta och massa bus för barnen=)
Tänk att Anton redan hunnit bli 3 år!!!

Igår hade vi besök av Anna och Ella.. Barnen lekte jätte fint och mammorna snacka massa skit=)
Alltid lika trevligt!

Idag händer inget speciellt.. Jag ska passa på att koppla av medans sessan är på dagis sen vi fyra ska jag hämta hem henne och då händer säkert något hihi

Endast en vecka kvar på min sjukskrivning men det kan ju inte tycka att jag ska gå tillbaka till jobbet nästa vecka?? Hoppas på an ny tid till läkaren . För jobba kommer inte gå med denna värk!!

Tog några bilder på kalaset och igår lägger in det lite senare..

Nu en dusch!

Ett jätte stort grattis till Anton som idag blir 3 år! Och grattis till Lucas som blir 6 år idag! Hipp hipp hurra på er dag!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Lucas tackar :-) Hoppas du blir fortsatt sjukskriven UTAN krångel..för du kan ju inte jobba så där gumman! puss

2011-08-26 @ 11:20:17
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0