Lördagsmys

En riktigt jobbig ryggdag idag!! Har haft ont HELA dagen=( Känner mig gnällig! Men det gör mig på att ha ont hela tiden... Orkar inte så mycket som jag vill=( JA en gnällig Johanna idag!

Izabella och jag har varit på kalas hos Matilda idag. Alla föräldrar stanna så det passa Iza utmärkt. Kul att se att de leker så fint tillsammans.
Det bjöds på korv med bröd och god tårta=)
Eftermiddag/kväll har vi spenderat hemma... Jocke fixa en super god middag till oss.. Sen blev det film hela familjen. Iza satt mer eller mindre stilla!!! Det händer inte allt för ofta haha.
Nu har Iza lurat med sig Milton in i sängen och hjärtat och jag tittar på film...
Men så dåligt som jag sovit i natt så blir det sängen tidigt så hoppas jag på att sova bättre i natt!

En bild på magen=) Imorogn gårjag in i vecka 23!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0