Hösten är här!

Imorgon är sista dagen på sommaren!! Augusti är slut och vi går in i september och då är det höst!
Men jag kan tycka att hösten med är mysig.. Med massa ljus tjocka tröjor och massa löv=) Men efter hösten kommer vintern och det gillar vi INTE... Vinter= snö och kaos!!! Men denna vinter är ju speciellt för då kommer vår son till världen=)

Idag händer det inte så mycket här hemma. Jocke är ledig=) Så han har klippt häcken och håller nu på att ta ur allt vatten från poolen för att sen stänga den.. Och det är väl med ett höst tecken!

Imorgon ska jag vill jobbet och träffa mina goa arbetskamrater=) Ska fylla i mina havandskapspapper med min chef..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0