Hemma

Jag tycker inte om att bara sitta och gör inget! Ibland kan det vara skönt men inte hela dagar...
Och nu när jag ont i ryggen och är sjukskriven så ska jag bara ta det lungt...
Sova länge kan jag inte! Så halv nio steg jag upp och gick in till finaste Izabella och sa att det snart var dagis.. Hon skulle gärna sovit längre haha sådan far sådan dotter=)
Lite mys hann vi med innan det var dax för Jocke att köra sessan till dagis...

Vad har jag sen gjort? Tittat på days måste man ju göra när man är hemma=)
En dusch och en promenad med Marvik och Milton.
Sen gick jag ut och satt mig i trädgården med datorn och här sitter jag..

En timme till sen ska hämta världens finaste Izabella=)
Känns så konstigt att vara hemma utan Iza man saknar ju henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0