trött....

Usch denna natten har jag inte sovit alls mycket=( Fick ingen ro i min kropp trots att jag jobbat sen tidig morgon och var trött... Somnade runt två men vaknade igen sex... Försökte somna om men det ville sig inte. Iza kom in vid halv nio och då gick en trött mamma upp och gjorde en kopp kaffe...
En halv stressig morgon då Iza och jag skulle göra vid håret kl elva...
Nu har mamma fixat till mitt hår och det känns mycket bättre... Det enda jag känner mig tveksam till är luggen... Så nu har jag kort brunt hår... Hoppas jag kan trivas i detta..
Iza klippte med håret blev jätte fint=)
När vi var klara blev det lunch med mamma och Emilia på kniv och gaffel..
Var ju tänk vi skulle åka hem sen men istället blev det fika hos syrran och Linnea=) Alltid lika mysigt att träffas. Linnea har blivit en riktigt glad liten bebis.. Som hon skratta idag=)

Är trött på att pendla och gå överallt!!! När man vill hem snabbt och man ska åka tåg buss mm känns dt verkligen så jobbigt. Jag är trött på de. Så nu är det dags att ta tag i körkortet igen.. Efter Rhodos så ska jag ta tag i de. Och detta lovar jag mig själv!!!

Nej nu blir det idol och lite fika i min ensamhet=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0