utbildning

Idag har jag varit ledig=) Alltid lika härligt med en ledig idag..
Haft en trevlig ledig dag.. Iza vaknade inte från nio som hon numera gör... Det blev en mysig förmiddag med hjärtat. En god lunch på center syd och lite handling på ica maxi=)
Innan hjärtat åkte till jobb släppte han av oss hos syrran och Linnea.. Blev en god middag och massor mys. Linnea har blivit så stor. En riktigt glad liten bebis. Helt underbar=)

Nu packar jag min väska för att åka till Varberg i tre dagar... Två nätter borta=( ska på utbildning.. Känns jätte konstigt bara av tanken att jag inte får träffa min familj från på fredag kväll=( Hoppas det blir en trevlig utb men just nu känns det mindre kul...

Nej nu ska jag titta lite på tv innan jag ska lägga mig.. Tåget till varberg går kl sju imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0