söndag....

...
Just nu är jag inne i en period där jag sover oroligt.. svårt att få ro när jag går och lägger mig trots att jag är jätte trött.. Denna natten har jag vaknat flera gånger.. Sjukt jobbigt och jag hoppas det snart går över..

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Rhodos=) Och snacka om att vi längtar.. Ska bli så skönt att komma ner till värmen...
Endast 3 arbetsdagar kvar att jobba=) Har nu två härliga dagar ledigt att se fram emot efter att ha jobbat helgen..

Imorgon har vi inte mycket planerat.. För en gång skull är Jocke med ledig=) Hundarna ska vaccineras och huset ska städas.. Ska även städa undan utemöbler och göra klart för hösten..
Tisdagen ska vi träffa Lillis och Anton som vi inte träffat på flera veckor.. Sen måste jag även börja plocka fram sommarkläderna och tvätta inför resan...

Nej nu ska jag leka med underbara Izabella=) Mannen är på fotboll... HEJA MALMÖ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0