Lediga idag=)

Idag har vi varit lediga=) Underbart att vara ledig... önska bar att min mn med var ledig...

Vi har som vanligt haft fullt upp på vår lediga dag=) Hjärtat var snäll och körde oss till malmö där vi träffa upp Gordi med kids för en lekträff på det nya leklandet vid jägersro.. Det blevbus och fika och massa skit snack... Efter träffen stressa vi iväg till bussen... Åkte och träffa upp Anna och Ella. Vi var sena som vi ALLTID är.. Haha jag vet verkligen inte hur man passar tiden..
Det blev massa lek hemma hos de och massa skit snack där med=) Kul att se att de har så kul tillsammans..
Nu sitter jag i soffan och är lite små trött efter en trevlig med aktiv dag.

Ser fram emot att å en mysig förmiddag med mina älsklingar imorgon:) Har inte träffat min stora älskling alls mycket denna vekan:(
Sen väntas jobb för min del hela helgen:(


Mamma och dotter:)

 
Iza och kompisen Ella=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0