Känner mig något piggare...

Har varit hemma från jobbet hela veckan.. Känns bättre med halsen men huvudvärken vill inte ge med sig... fan haft ont i huvudet i 5 dagar!!! Men ju ikväll känns det något bättre..

Izabella mådde bättre i onsdag så det blev dagis för hennes del.. Så jag har passat på att bara sova och koppla av..
Iza verkar verkligen trivas på sin nya avd på dagis... Allt känns mycket bättre på denna avd.. Personalen är duktiga och mycket trevliga;) Iza har sina 2 bästa vänner med sig på sin nya avd och de har så kul tillsammans:) Kul att se att hon trivs så.. Idag ville hon inte alls gå hem för hon svarade mig mamma jag vill inte hem jag har såå kul här:)
När vi kom hem baka vi och laga en god middag tillsammans:)

Imorgon hoppas jag att jag vaknar utan huvudvärk... Förmidagen ska vi träfa Gordi med barn och eftermiddag/kväll blir det shopping och mys med syrran och Linnea:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas huvudvärken släpper snart! Kul att iza trivs, det gör Simon oxå :) kram

2010-09-03 @ 06:55:27
URL: http://Metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0