Föräldrarmöte....

Kom precis hem från föräldrarmöte.. Måste verkligen säga att personalen på Izabellas nya avd är jätte goa:) Vilken skillnad från den förra kan jag säga... Iza trivs jätte bra och det gör vi med=)

Vad har annars hänt den senate tiden?? Hm inte mycket.. Helgen sprang i väg som vanligt och man hann inte så mycket som man önska..
Har börjat räkna ner dagarna till vi åker till Rhodos... Gud vad jag längtar ner till värmen god mat och vin:) Bara koppla av och inte behöva tänka på ala vardags sysslor...  Dock har vi en vild tre åring med så tro mig när jag säger att vi kommer röra på oss hihi..

Ska jobba denna helgen vilket som jg inte alls ser fram emot:( Men vad gör man? Får se fram emot att jag är ledig fredagen:)
På onsdag nästa vecka ska jag åka till Varberg på utb.. Ska sova borta 2 nätter.. Har aldrig varit utan min sessa 2 nätter.. Hur ska detta gå???
Ser inte alls fram emot och ångrar att jag anmälde mig.. Men men man ska väl ge det en chans innan man säger för mycket...

Nu blir det tv och soffan för min del.. Sängen tidigt ikväll känns det som. Mannen min jobbar=(

 
Iza och Mille på skogspromenad



Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Fina Iza o Mille! pok Nonna Mi.....(23 dagar kvar)

2010-09-10 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0