Dålig uppdattering...

Ja här har det varit lite dålig uppdattering...
Jag har varit på utb tre dagar och kom hem i fredags kväll.. Utb var intressant men medelåldern på de som deltog i utb var 45... Hmm mindre kul... Så det blev tidiga kvällar själv på hotell rummet. Men skönt de med=) Men jag längta hem... Var så skönt att komma hem till familjen igen...
Var hemma vid sex och åtta fick vi middagsgäster. Koffan och Sandra kom=) Det blev massa god mat och skit snack och även lite spel.. Jag och hjärtat förlora stort hihi.. När våra gäster gick kl ett var jag helt färdig så det blev sängen direkt..
Igår hade vi en hemma dag såå sköt.. man har inte så många såna.. Syrran och Linnea kom på besök.. Hjärtat laga middag och det blev massa mys..

Idag har jag tagit ut mina extensions=( Usch vad konstigt det känns inte alls kul!! Och jag som hade tunt hår innan är det värre nu.... Svärmor kom förbi och hjälpte mig göra en toning... Hade massa utväxt då jsg var bara tvungen... Men inget bra blev de=( Skulle göra det mörkare men det blev för mörkt... Så nu hatar jag mitt hår! Ska till mamma och fixa till de i veckan... Som jag känner nu kommer jag sätta i nya extensions så fort vi kommer hem från Rhosos... Det är dyrt att göra de men om det känns så mycket bättre för MIG när jag har det i är det inte så dyrt... Just nu känns det inget kul.

Annars har vi varit hos pappa idag och ätit middag... Nu blir det soffan och mys framför tvn...


Kommentarer
Postat av: Lillis

Tråkigt när ni är i Oxie o inte hör av er eller tittar in. Ett snabbt hej:( Kram

2010-09-20 @ 08:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0