söndag kväll

Sitter i soffan och känner mig rätt färdig.. En timme till sen sängen=) Har varit sliten mer eller mindre hela dagen men det känns ju bättre nu än vad det gjorde i morse när jag vakna... Ha ha men en mycket trevlig kväll hade vi så då är det värt de=)

Dagen igår börja med kalas för underbara Izabellla=) Fullt hus här hemma. Massa fina saker fick hon bla pussel pärlor ,vinterjacka ,bil stol till dockan och ett tält.. Detta tält somnade hon ikväll hihi sötis=)
Det bjöds på Izas favis pasta carbonara... Sen blev det massa god hallo kitty tårta.. Iza var hel nöjd med kvällen=)

Lillis och jag hade pratat lite halvt om att ev hitta på något alla fyra efter kalaset... När alla gäster hade gått runt halv nio och Iza hade åkt med morfar hem så åkte vi hem till Lillis och stoffe och festa till de=) Sen tog vi taxi in till harrys. En jätte trevlig kväll och det kändes när jag vakna haha
Bilder från kalaset och utekvällen kommer imorgon..
Nu ska jag äta tårta och titta tv  sen ska jag hoppa i säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0