snart jobba

Izabella är på hallowen fest på dagis och hjärtat som varit upe tidigt med Iza vilar innan han ska på möte.. Så jag sitter med en stor kopp kaffe och njuter av lite egentid... Lite days innan man ska till jobbet är aldrig fel=)

Izabella hade en toppen dag igår=) Jag jobbade så pappa och Iza hade en mysig förmiddag själv.. De hade börjat med present öppning när de vakna=) Massa hallo kitty kläder.. Iza älskar kitty=) Hade även hitta film med kitty hii
Sen åkte Jocke och Iza till jätte kul för att Iza skulle få välja en leksak hon ville ha... Men det blev mer än en hahha.. Men Iza var nöjd såklart!
Sen hämta de upp mig på jobb.. Pappa och Mi kom och åt middag med oss och hade såklart lite presenter med sig=)
Så jag tror Iza var hel nöjd med sin dag=)

Tänkte bjuda på lite bilder från helgens kalas och utgång.. Men tyvärr ville inte min dator de så det får vänta...
Nu blir det lite mer kaffe och days=) En halv timme till sen måste jag åka till jobb BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0