lite bilder

Mannen är ledig idag och det är fotboll på tv som gäller... Mindre kul tycker jag så jag ligger i sängen och tänkte titta lite på web tv... Är trött som bara den idag. Kl ringde redan 05:20 i morse.. Har känt mig lite halv kass idag.. Hoppas det inte blir något av de...
Har även beställt tårta till Izabellas "vuxen" kalas som är på lördag=)

Nu ska jag beställa lite på datorn inför Izabellas barnkalas=) Ni kan aldrig gissa vilket teama.. Hihi ni som känner Bella kan nog..

Men först lite bilder från gårdagens dop=)











hedersgästen Simon


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fina bilder. Jag kopierade dom hoppas de va okej. Mamma fotade med vår kamera men dom blev inte så bra.

Tack än en gång för att ni kom och för den fina presenten.

Kram

2010-10-19 @ 13:17:48
Postat av: Johanna

Klart du får:)

Tack för att vi fick komma.. Kram

2010-10-20 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0