för 3 år sen....

Tänk att för tre år sen vi denna tiden låg jag hemma i sängen med värkar och bara vänta på att våran flicka skulle titta ut=)
Kommer ihåg den dagen som det var igår...
Sov dåligt natten mellan torsdagen och fredagen.. Jocke jobbade natten kommer jag ihåg.. Kände lite små smärta i magen men med långa uppehåll... När jocke kom hem sa jag till honom att försöka sova lite för att jag kände att det var något på g...
Smärtan var svag fram till det att klockan var runt sex på kvällen... Då börja värkarna att komma med 10/15 min mellan... Smärtan var fortfarande hanterlig.. Jag och Jocke gick ut med Marvik för nu ville jag att det skulle komma igång ordentligt!!! Kom hem och prata med KK som sa ta en långt bad... Och vänta! Jag tog nog ca 5 bad dennna kväll... När kl var elva hade jag tre min mellan värkarna och ringde KK igen som sa att det nog var dags att åka in... Kl tolv var vi på KK.. Endast en cm var jag öppen! Men oj vad mina värkar var starka...  Sen gick det snabbt... Kl tre var jag 10 cm öppen och det var dags att krysta... Nu gjorde det ont!!! 28 min senare var hon här våran Izabella:) 03:28 kom hon till världen=) 3645 g och 50 cm lång. Helt perfekt!!
Nu var hon här våran prinsessa 4 dagar efter bf=)
Denna dagen förändrades våra liv=) Vi var nu föräldrar..
För varje dag som går älskar vi dig mer underbara Izabella=)

Imorgon blir vår prinsessa tre år=) Ord finns inte för hur mycket mamma och pappa älskar dig..
Tack underbara Iza för att du är DU!! Vi är så stolta över dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0