En trevlig helg=)

Då var det söndag igen och en vecka till går mot sitt slut.. Har kort vecka på jobbet så det känns ju alltid skönt.

Denna helgen har jag och syrran varit barnlediga  tillsammans för första gången på väldigt länge.. Vi träffades hemma hos Sandra och drack lite vin och gjorde oss i ordning tillsammans.. Sen var det dags för 100 års fest.. Det var cocktail party.
Vi var ca 90 st och det bjöds på mat och drycka och lekar=)
Men både jag och syrran tog det lugnt och vakna utan huvudvärk=)

Idag hämta mina älsklingar upp mig hos Sandra. Det var dags för dopet av Simon i Kävlinge kyrka.. Ett jätte fint dop=) Och vilken sötnosen han är hihi
Efter dopet bjöds det på smörgåstårta=)
Eftermiddag/kväll har vi spenderat här hemma bara vi familjen. Massa mys i soffan. En riktig söndag=)
Izabellas näsa rinner inte alls lika mycket idag=)

Lite bilder kommer här


underbara syster=)


en av födelsedagsbarnen Sofie

 
jag och syrran=)


Nu ville inte bloggen lägga upp fler bilder.. så bilder från dopet får komme imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0