dålig uppdattering

Har funderat på om man skulle sluta blogga... Íbland tycker jag det är super kul men ibland känns det bara så tråkigt.. Har även tappat läsare troligtvis för att jag är så dålig på att uppdattera...
Tycker själv det är kul att gå tillbaka och läsa om vad Bella hitta på för ett år sen osv.. Ja ja nu fortsätter jag och blogga med hopp om att någon läser=)
Idag är det fredag=) Nice med en ledig helg.. Tråkigt bara att hjärtat jobbar ikväll så man får sitta själv. Men det blir ett glas rött och idol=)

Iza har haft en dålig eftermiddag efter jag hämta henne på dagis har hon varit gnällig och dragit mig i benen hela kvällen... MAMMA BÄR MIG har hon sagt... Näsan rinner=(  Själv känner jag mig med trött och sliten idag.. Hoppas på att det blir sängen efter idol..

Har ju lagt in bilder från resan på facebook så jag tycker det känns lite onödigt att lägga det här med... Ska skriva och berätta lite om resan men det får bli en annan dag...

När nu oktober lönen kommer så är det dags att börja med körkortet igen=) och jag måste säga att jag känner mig faktiskt motiverad=) Har länge väntat på att få den känslan.. Men efter olyckan innan vi åkte känner jag verkligen att det är dags att ta körkortet..
Har den senate månaderna varit så trött på att pendla.. Rätta mig efter tågtider osv.. Nej nu är det dags=) Håll bara tummarna att det går vägen denna gången...

Nu är det idol dags=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0