Fredag:)

Förlåt för att jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen denna veckan... Men jag har jobbat och sen om kvällarna är jag för trött för att blogga...

Nu sitter jag här i soffan och halv tittar på sex and the city filmen som jag säkert tittat på 10 gånger...

Dagen idag börja inte från kl åtta då Iza kom och sa att hon ville titta på musse... Efter en mysig morgon med pappa Jocke körde han oss till Svedala för en lekdejt med Gordi Evelina och alla kidsen:) Det bjöds på fika och massa bus.. Izabella var som vanligt.... Men efter någon timme så släppte de:) När det blev lite lugnare så börja Bella med leka...
Efter lekdejten kom pappa och hämta oss.. Blev god pasta carbonara.. Det är verkligen Bellas favorit mat.. Inget äter hon som de.. Kul att se:) Sen var pappa så snäll och körde oss hem:) Snacka om att Bella var på strålande humör... Hon skratta och skrek och var så busig... Bella älskar att leka med sin morfar... När morfar gick somnade Bella fort. Hon var nog helt slut efter denna dag..

Igår hade vi sis och Linnea på besök så jag tänkte lägga in lite bilder på min systerdotter:)
Izabella var helt underbar mot henne så kul att se:) Hon låna t.o.m ut långben till henne och det är stort:)

 
Linnea

 
Izabella fick bädda ner Linnea så hon somna gott:)

 

 
Inte större än dockan

 
En GLAD izabella

 
tuffing

 
MYS

Kommentarer
Postat av: Gordi

Tom Milijan fick låna Långben...snälla lilla Bella=)

Aaaw så liten söt plutt...mindre än dockan men lite större än Bellas långben hihihi

2010-05-29 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0