helgen slut:(

Då var söndagen här igen... Och denna helgen är slut:( Inget kul när man känner att måndagen närmar sig när man vet att man ska jobba klockan sju... Men har en kort vecka framför mig:)

Helgen har varit  trevlig och mysig:) Hade en lång lista vad jag ville hinna med men inte riktigt allt hanns med men det mesta:)

Lördagen blev det massa trädgårdsarbete... Hjärtat tog baksidan och jag framsidan... Resultat blev kanon.. Nu väntas bara lite blommor som ska inhandlas i veckan:) Hjärtat har även öppnat upp poolen... Sex timmar tog de men fint blev de:) Efter allt trädgårdsarbete åkte vi till pappa och Mi för en snabb fika..
Kvällen avslutades med tacos och ett glas vin:) Både jag och hjärtat var helt färdiga efter alt jobb i trädgården men Bella som hade sovit en stund under dagen höll familjen vaken till halv elva...

Söndag Var det dax för barnkals för Simon som fyllde 3 år... Det blev massa goda kakor och tårta..
Izabella satt mest i mitt knä hela tiden hon var som vanligt väldigt blyg!! Förstår inte varför hon inte vill leka...
Bella och mamma var lite shopping sugna så vi hämta upp pappa för lite shopping på center syd... Blev lite kläder till Bella och ett par skor till mig:) Jocke hitta inget kul...
Nu sitter vi i soffan och slappar... Bella ligger i sin säng men vill INTE sova... Vet inte om det är för att det är så ljust som hon har så svårt att komma till ro... Hon kommer ut flera gånger och vill det ena och det andra... Jag går snällt tillbaka med henne till sängen för nu är det sovdax!! Dagis igen imorgon....
Man vill ju gärna få lite vuxentid med.

Bella är rätt trotsig här hemma... Hon har lite svårt med det här att lyssna... Man får säga till henne om och om igen och ändå gör hon tvärtom. Det hör väl till när man närmar sig tre år... Hon är en väldigt blyg tjej som helst umgås med de som hon känner väl.. Helst vill hon inte ha för många människor runt om sig.. Hemma är hon världens vildaste men när man kommer bort är hon så lugn och mammig/pappig.. Undrar som detta kommer släppa? Det brukar bli lite bättre efter en timmes tid men inte idag... Idag vänta hon till nästan alla barnen hade gått hem då börja hon leka men mamma skulle ändå vara nära...

Nu är det tyst inne hos Izabella kan hon ha somnat???

Här kommer lite bilder




Poolen

 
simon



 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0