Härlig dag i Malmö...

Idag har jag varit ledig:) Vi börja inte dagen från klockan var nio idag.. Iza som somna sent igår... Så morgonen blev halvstressig eftersom vi skulle hinna med tåget som gick tio... Men vi hann:) Var ju tänkt vi skulle ta tåget som gick kl nio....

Åkte hem till syrran och Linnea för lite fika och massa mys:) Blev även en promenad ner till lekplatsen.. Blev en lite halvstressig träff för vi båda skulle iväg på vars ett håll... Men hoppas vi kan ses igen till helgen:)

Efter de åkte vi och träffa upp Evelina, Gordi och kidsen i folketspark.. Var nästan ett år sen sist vi sågs.. Super kul att ses. De har ju båda fått vars en liten till... Milla är bara dagarna äldre än Linnea och Marija har redan hunnit bli fem månader... Så söta:)

På vägen hem ringde Jocke från jobb och sa att han hade hört på radion att all tågtrafik mellan Malmö Lund var avstängd!!! Med andra ord inga tåg går till Kävlinge!!! Så jag ringde pappa och fråga om han ville bjuda oss på middag.. Tog bussen till Oxie för lite god middag ned pappa och Mi... Sen körde min snälla pappa oss hem:)

Dagen har varit jätte kul och mysig men nu känner jag mig helt färdig... Sitter i soffan och varvar ner lite.. Dax för jobb igen imorgon klockan sju:( Skulle gärna varit ledig någon dag till.... Ser redan fram emot en ledig helg:)

Kommentarer
Postat av: Gordi

Kul o träffa er oxå. Ses då nästa fredag igen=)

2010-05-17 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0