trötter....

Idag känner jag mig som världens tröttaste... Har sovit så dåligt i natt. Drömt mardrömmar:( Hade sen så svårt att somna om... Så när klockan ringde 06.20 kände jag mig helt färdig och ville bara bädda ner mig för resten av dagen men upp kom jag...

Idag har jag jobbat som vanligt... Efter jobb var det snabbt och hämta Bella hem och äta sen skulle jag och Bella på barnklädes party hos Linda... Det blev massa god fika men inga kläder får vår del.. Inget jag fastna för.. Vid halv åtta cykla vi hem för då var både jag och Bella trötta och ville bara hem...
Izabella gillar inte alls att leka med barn hon inte känner så väl... Hon blir så blyg och vill bara vara med mig.. Hon leker gärna om jag är nära henne.. Hon lämnar inte min sida.. Det går jätte bra när hon leker med Anton som hon träffar så ofta men annars är sessan så blyg...

Imorgon ska hela familjen vara lediga:) Så härligt att ha alla hemma på samma gång händer tyvärr inte så ofta... Så man måste ta vara på varje stund man har tillsammans... Vet inte vad vi ska hitta på... Men massa mys ska det bli... Sen har jag jobb hela helgen framför mig:(

Nu blir det lite tv sen sängen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0