Torsdag.....

Dån var det torsdag och man har snart jobba klart för denna veckan:) Bara några timmar imorgon med..
Varit en kort veckan super skönt kan inte alla veckor vara så??

Sandra och Linne ligger fortfarande kvar på bb.. Troligtvis kommer de hem imorgon:) Så jag hoppas på att träffa min systerdotter p Lördag förmiddag:) Har fått flera bilder på henne.. Hon är underbart söt.. Hade jag vetat var sladden varit till mobilen hade jag visat er... Men bild kommer sen:)

Idag har varit en rätt seg dag... Hade möte med chefen idag och jag kände bara att jag vill ha ett nytt jobb... Trivs med mina arbetskamrater men inte med chefen. Måste ta tag i att söka mig ett nytt jobb men vad??  Skulle ju vilja komma i från vården...
När jag hämtat Bella på dagis var vi kanske hemma en halv timme... sen rymmer Marvik!!! Grinden hade vält pga av blåsten... Efter ca 40 min möter vi en man som går med honom i koppel... Som gick och leta efter ägaren.. Tänk det finns några goda människor där ute:)
Bella har varit super trött efter dagis så det var rätt gnälligt här hemma.. Inget gick som Bella ville... Men efter massa mys lugna hon sig.. Sen somna hon halv åtta och sover gott i sin säng:)
Så nu sitter jag i soffan helt färdig...
Ska  ringa min pappa nu sen blir det en dusch och sängen tidigt... Klockan ringer 05:20:(


Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Hej! Har du pratat med (chefen) Jan än?!?!? inte bra att gå runt och vara irriterad på ett dåligt samtal - mycket dåligt samtal! Puss Mi

2010-05-19 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0