Söndag

Då var denna veckan snart slut... En vecka som bara sprungit i väg...

Igår fick vi äntligen träffa Sandra och Linnea:) De kom hem igår... Vilken liten sötnos.. Men jag tror aldrig jag har träffat en sån liten bebis.. Men så mysigt att få mysa med henne.. Och så gott hon luktar..) Längtar redan till nästa gång vi ska ses.. Hoppas på en lite längre träff då...
Kvällen blev det tacos och mys framför tvn..

Idag ska hjärtat jobba och vi´ska åka in till malmö för en lekträff med Lillis och Anton:)

Har inte haft ont i magen på flera dagar nu men nu känns det igen:( Känner mig stressad varför vet jag inte.... Hoppas det går över...


Ha en bra dag!

GLÖMDE SÅ KLART KAMERAN NÄR JAG ÅKTE TILL SANDRA SÅ DET BLEV INGA BILDER PÅ LINNEA:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0