morsdag!

Ett jätte GRATTIS till alla mammor där ute!!! Idag är det ER dag:)

Idag är det söndag IGEN usch säger jag... Nu har jag varit ledig tre dagar och en lång väntar mig:( Nu tar det 6 veckor till innan jag är långledig nästa gång....

Igår gjorde vi inte så mycket... Vi var hemma största delen av dagen.. Jocke höll på med poolen nästan hela dagen.. Något fel på pumpen.. Hoppas på att vi kan fixa det men annars får vi köpa en ny:( Kvällen blev det en god grillad middag och ett glas vin..Små tittade på melodifestivalen men inte något vidare kul ner Sverige inte tävlar...

Idag fick jag en god frukost(räkbomb) till frukost och en bukett fina blommor:) Tack Izabella:) Sen åkte vi en runda och handla lite blommor till trädgården...
Nu ska vi snart köra till mamma för en god middag och massa mys:) Pappa Jocke ska jobba:(


Izabella är på strålande humör idag:) Alltid lika kul att se... Älskar dig så otroligt min underbara dotter.. Vad gjorde jag innan du kom??? Är så stolt över att få vara mamma till världens finaste tjej:)

 
Mamma älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0