Måndag(igen)

Då har en vecka till bara flugit förbi....

Helgen har varit trevlig:) I fredags jobba hjärtat hela kvällen så vi passa på att åka till syster Sandra för att fira Valborg:) Det blev god mat och massa mys.. Vi stanna fram till det att Jocke slutat så vi inte hemma från ett på natten.... Bella somnade ett par timmar hos Sandra.. Men hon blev väckt av en mardröm verka det som... Men hon somna om direkt när vi kom hem...

Lördag var det tänkt att vi skulle vara barnlediga.... Åkte hem till pappa Och Mi för en god bit mat.. Sen skulle Bella sova där och vi skulle åka in till stan... Men jag kände mig inte riktigt 100. Så vi stanna och sov hos pappa alla tre:)

Söndag vakna Bella 05:30 men jag och Jocke fick sova fram till 09:00 super skönt.... tyvärr sover man inte så bra när man inte sover i sin egen säng..
Jag hade lovat att åka och hälsa på Anders(som jag jobbat hos innan) att komma förbi på fika.. Han bor i Oxie så det passa bra när vi var där... Jocke åkte hem till våra hundar och Bella stanna hos nonna...
Efter fika gick jag hem till pappa igen... När jag kommer in ser jag en het färdig Bella liggandes i soffan.... Hög feber hade hon och var helt färdig!!! När vi kom hemma visa tempen över 40 grader!!!
Tre veckor var vad hon fick vara frisk! Tur nog är jag ledig idag och imorgon så vi hoppas hon mår bättre på onsdag... Idag är inte tempen fullt så hög men hon är helt färdig ändå...

Nu ska jag mysa med min älskade dotter.. Ska se om min man vill komma upp ur sängen... Bella vakna 06:30 idag.. Jocke kom upp en sväng men gick och la sig igen... Han var nog tröt... Även Jocke är ledig idag:)
Det blir en mys dag hemma idag hela familjen.. Vi ska grilla och ta hundarna på en riktig långrunda... Hoppas på fint väder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0