Lördag=jobb:(

Nu är det snart dax att åka till jobbet:( Och idag känner jag inte alls för de.... Jag har ont i min mage idag.. Jag vill vara hemma med mina älsklingar... men istället ska jag jobba mellan 11-20...

Igår var hela familjen lediga:) Dagen börja vid åtta då Bella vakna.. Efter en lugn mysmorgon tog vi hundarna i bilen för att åka ut på en långrunda.. Det var skönt väder så skönt att få röra på sig lite:) 1 1/2 timmes promenad blev de..
Sen köpte vi med oss goda kakor hem för en god fika..)
Eftermiddag/kväll blev det middag hos svärföräldrarna.. God grillad middag:)
En super mysig ledig dag med andra ord..!

Här kommer lite bilder från gårdagen....



Marvik

 
Sessan




Milton


Izabella


En liten dans på bordet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0