Att hinna med....

Ja då var det helg igen:) En härlig ledig helg framför sig....
Denna helgen har jag verkligen massor jag vill hinna med...
Träffa syrran och Linnea
Shoppa lite
Trädgårdsarbete
kalas för Simon
Åka till Lunda carnivalen
Åka till skogen för en LÅNG runda med hundarna
Göra Izabellas sommar schema till Dagis
och själv klart mysa med familjen

Ska nog hinna med det mesta:) Om Bella vaknar tidigt imorgon tar vi tåget in till Malmö för en träff med syrran och Linnea så kan hjärtat som jobbar till tolv i natt kan sova ut... Sen åker vi hem vid lunch tid så vi kan umgås med hjärtat och göra lite trädgårdsarbete.. Sen får vi se på eftermiddagen om vi tar tåget in till Lund och äter Langos mm jag bara älskar Langos:)
På kvällen blir det en flaska rött med mannen min:)

Söndag ska Izabella på barnkalas hos Simon som fyller 3 år:) Efter kalset blir det nog en runda till skogen:)
Kanske kan försöka lura med hjärtat till Hm för där är några små saker som jag vill handla bla ett par söta skor till Izabella...
Men är det fint väder vill man ju inte springa i affärer då vill man sola och mysa i trädgården:)
Hoppas verkligen detta fina väder håller i sig...

Izabella har verkligen svårt att komma till ro idag.. Hon sa redan vid sju att hon var jätte trött och ville gå och lägga sig... Hon tittade på film sen släckte jag vid halv nio och tänkte hon kommer somna direkt men nej! Iza är fortfarande vaken.... Hon kommer inte till ro.... Hon har varit här ute ca 20 gånger för att säga massa saker som att blöja är tung.. Sen hon blev blöjfri på dagen vägrar hon ha en blöja på sig där hon kissat en endast gång.. Då bara måste hon byta.. Hon tar på sig blöja en timme innan hon ska sova för natten så de brukar bli två innan hon somnar....

Jag sitter här i min ensamhet... Hjärtat ja han jobbar.... Han slutar inte från tolv och då tror jag att jag sover gott... Men vi har två dagar tillsammans nu:)
Funderar på att ta ett glas vin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0