Pannkakor!!!

Sitter här och väntar på att pannkakor mm ska bli gott:)
Idag är Jocke och Bella lediga men själv ska man snart åka till jobbet:( Ska jobba till åtta ikväll:( Efter jobbet ska jag åka snabbt hem för hemma väntar Jocke med en god middag och en flaska vin:)
Ska jobba hela helgen:(

Funderar på om någon läser bloggen nu?? Kanske många som har tittat in och tröttnat på att det inte har uppdatterats något... Men som sagt jag ska skärpa mig:)

Nej nu ska vi äta:)

Ha en underbar dag!




Kommentarer
Postat av: Evelina

jag läser fortfarande bloggen :-)

skönt att ni är friska igen! kram

2010-03-26 @ 15:45:11
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: anso

Jag läser :)

2010-03-29 @ 09:30:57
Postat av: Johanna

Skönt att höra att någon läser fortfarande:)

2010-04-02 @ 11:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0