VARMT!!!

Oj vad det är VARMT idag... Nästan för varmt! Jag vet att man inte ska klaga när man gått och väntat på att sommaren och värmen ska komma hur länge som helst...

Hade en jätte mysig och trevlig kväll med min gamla arbetskamrat i stan igår:) Vi åt en god middag på en mysig resturang och snacka massa skit... Izabella hade en trevlig kväll med morfar och nonna...
Tog sen bussen ut till Oxie och sen körde min snälla pappa oss hem:) Alltid lika snäll och hjälpsam min pappa...
Vi var inte hemma från klockan var halv elva... Izabella var uppe i varv och somnade väl inte från klokckan var närmare halv tolv.. Trodde på lång sovmorgon idag men det blev bara till nio...
Iza och pappa Jocke började sin morgon med ett dopp i poolen:) Sen körde vi ut och titta på golv till Izabellas rum:) Och vi hitta ett billigt och fint så vi slog till.... Så nu är golvet handlat och det är en bit på vägen... Nästa helg börjar renoveringen:)
Vi köpte med och pizza hem som vi åt ute i värmen...
Izabella och jag hade bestämt oss för att ha en mamma dotter dag idag... Så vi har solat och badat och busat:) Om en stund ska vi ta hundarna på en runda... men det får bli något svalare först... 
Jocke jobbar sin sista dag innan semestern idag:) Han trodde han skulle komma i väg lite tidigare så vi hoppas han kommer runt nio:)
Så det blir en flaska vin och fira att vi har semester ikväll:)

Nu är Izabella trött så hon vill sitta i mitt knä och mysa lite:)

Ha en skön kväll!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0