tiden springer i väg.........

Tiden går för snabbt!!!! Jag är nu inne på min sista semester vecka:( Ohh jag vill vara ledig mer!! Men nu vet jag att jag har nästan två veckor till jag kan ta i år... Blir nog en vecka i oktober/november...

Izabellas rum blev så fint) Pappa och Jocke gjorde en super jobb! Vi har köpt en ny säng till henne med... Var ju inte så länge sen vi köpte en växa säng men den passa inte in i det "nya" rummet så det blev en ny... En vit lite högre säng.. Så har hon lite förvaring med..
På fredag ska det sista till rummet göras.. Sen kommer bilder:)
Tack än en gång pappa för all hjälp! Du är guldvärd!

Dagen idag har vi spenderat med syster Sandra och Linnea.. Vi skulle gå till segevångsbadet men eftersom solen gick i moln mer eller mindre hela tiden så hoppa vi... Efter lite mys hos syrran blev de burlövs center istället...
Kvällen spendera vi med hjärtat.. Det blev tacos mm gott:)

Izabella är uppe till tio nästan varje kväll nu mera... Undrar hur man ska vända på detta efter semestern? Idag somna hon halv tio... men det var en liten kamp att få henne att förstå att det var dags att sova...

Imorgon åker vi till Öland... Ska åka till Jockes föräldrar som är där med husvagnen.. Vi stannar två dagar.. Blir bla djurparken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0