SEMESTER!!!

Varit lite dålig på att blogga på senaste tiden...
Men nu har semestern änligen börjat:) Jag började min semester i måndags... Jockes semester börjar på lördag... så denna vecka är det bara jag och Iza som är lediga..
Vi har inte några större planer för denna semester. Vi tittar på restresa men det är så otroligt dyrt! Jag menar skulle vi åka imorgon skulle det kosta oss 4000 per person!!! Vi kommer leta vidare men det känns som det kommer bli massa små utflykter istället... Izabellas rum ska också göras vid... Har pratat om detta länge men det är svårt att hitta tid.. Men det SKA göras innan denna månad är slut..

I måndags var Jocke med ledig så då passa vi att ha en riktig mysig hemma dag:) Vi bada och sola:) Izabella bara ÄLSKAR att bada i poolen... Förra sommaren ville hon inte alls men nu vill hon knappt gå upp när hon är i haha.. Tur att pappa Jocke med gillar att bada för att jag badar endast om det är över 25 gader..
Dock med undantag för idag... Det var endast 22 gader men Izabella och Anton bara skulle bada.. Så det var bara för mig och Lillis att hoppa i.. Men det var rätt skönt när man väl kom i...

Imorgon ska vi spendera förmiddagen med hjärtat innan han ska jobba.. sen ska jag lämna av Iza hos morfar någon timme så ska jag upp i stan och fika med en gamal arbetskamrat... Inte lätt att sitta och ta en fika i lugn och ro när Iza är med så hon får leka med sin älskade morfar:)

Izabella är det full fart på HELA tiden... Det är inte mycket vår sessa sitter stilla... Hon är mer eller mindre på gott humör hela tiden. Hon testar våra gränser en hel del... Och man får passa sig för vad man säger för hon härmar allt just nu!! Men hon är en fröjd att vara med.. Hon är så underbar vår flicka... Kan ibland titta på henne och inte förstå att hon är vår dotter!!! attt vi kunde göra en sån fin flicka... Jag vet att Izabella snart är tre år men jag kan fortfarande nästan gråta av alla framsteg hon gör... Är så otroligt stolt över vår dotter...

Just nu ligger sessan och tittar på film i sitt rum och jag passar på att sitta här en stund... Tänkte lägga in lite bilder men det kommer senare i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0