Semester slut:(

Min semester är slut:(  Tre veckor som har gått för fort!! Varför måste tiden gå så fort när man är ledig???
Haft tre härliga veckor och vädret har varit toppen:)

Idag ringde klockan 05:20 oh det var inte kul att gå upp... Hjärtat sov så gott och Iza med i sin säng.. De har ju semester denna vecka med...
Dagen på jobbet gick fort men inget vidare kul att vara tillbaka när nästan alla har semester. Bara massa vikarier..
Efter jobbet komma mina älsklingar och hämta mig. Vi åkte till Nova för att köpa en tavla till Izabellas rum.. Det blev en stor tavla med hallo kitty (fint va nonna mi?) Bella älskar hallo kitty så det blev toppen.. Så nu är rummet klart.. Ska föröka ta bild imorgon.

Tänkte lägga in lite bilder från Öland och Danmark..

 

 

 

 

 




hundarna fick också följa med till Öland:)

 
svärföräldrarna

 



 
mys i danmark med kusinen...

 
syrran och Richard

 


Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

....ni tvingar säkert det stackars barnet att hon SKA älska denna kattfan! Hon bryr sig säkert inte om vad det hade varit på tavlan!!!!!!!Usch, tvi kattfan! Synd på så fint rum!! ;) Jag ska fråga henne vad hon tycker när jag träffar henne nästa gång.... :) Ha det bra på jobb, lilla hjärtat, slit väl, Tre dagar kvar till semester....Puss



2010-07-27 @ 09:53:49
Postat av: Nonna Mi

Glömde ju skriva att bilderna var jättebra på er allihopa! (jag var väl för upprörd i nerverna i förra kommentaren) Puss

2010-07-27 @ 09:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0