Godmorgon!

Izabella vakna för en halv timme sen och ligger nu inne på sitt rum och tittar på film:) Jocke ligger och drar sig i vår säng och jag tänkte blogga lite:)

Vår lilla resa till Öland var härlig! Vi bodde precis vid stranden i svärföräldrarbas husvagn... 
Jag är inte direkt någon camping tjej... Men där var super mysigt.. Fanns resturang och shopping inne på campingen:)
Vi hade över 30 grader varmt:) Det regna lite på kvällen på onsdag.. Men på torsdagen när vi vakna sken solen igen:)
Var tänkt att vi skulle till Ölands djurpark på torsdagen innan vi körde hem men med tanke på att det var 30 grader varmt så tyckte vi det var härligare att ligga på stranden och sola och bada istället så det gjorde vi:) Vid tre körde vi bilen mot Kävlinge för då var vi solnöjda....
Kan absolut tänka mig att åka till Öland nästa år.. Men då hyra en stuga och stanna lite längre så man får se lite av ön med...

Nu är nästan Izabellas rum klart.. Var på ikea igår och köpt en förvaringsmöbel.. Vi hade ju tänkte ha Izabellas garderob i hennes rum som vi hade målat vit men den fick inte plats så nu står den i vårt extra rum som vi inte använder...
Ska försöka hitta lite tavlor idag sen är rummet klart:) Så kanske kommer en bild imorgon..

Idag ska vi åka till Danmark med syrran och hennes familj:)

Nu sitter min underbara Iza och leker med sin lera brevid mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0