Tröttt....

Idag har Bella och jag varit hos moster sandra:) Det bjöds på lunch sen åkte vi ut för att titta på vagn:) Sandra hade sett en vagn som hon gilla och ville visa mig den.. Jag tyckte den var ok men jag tycker hon ska titta vidare.. Kanske någon som vet var det finns fina lite billigare vagnar??
Vi har även träffat mamma och Emilia en kort stund idag...
När vi åkte hem vid fem var Bella helt slut.. Hon var nära att somna hela resan hem det var en kamp att hålla henne vaken men jag klara de:) Sen var hon över trött och ville inget när vi kom hem.. Ville inte sitta och mysa och inte ligga stilla i sin säng.. men till sist somna hon utslagen vid halv åtta... Nu ligger jag i sängen och känner mig helt färdig. Hoppas jag kan somna snart..

Izabella är inte speciellt intresserad av att träna att gå på pottan.. den första tiden efter vi köpt pottan ville hon gå hela tiden men hon tröttna snabbt på den.. Nu går hon kanske en gång om dagen.. Saken med Bella är att hon inte gillar att gå utan blöja någon längre stund.. Kanske blir lättare när det blir varmare ute.. Vi får börja om igen om någon vecka kanske hon inte är redo??

Tänkte lägga in lite bilder men det får bli imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0