Synd om vår prinsessa....

I onsdags morse vakna Iza med en ögoninflammation... Då var det inte så farligt så vi bestämde oss för att avvakta till torsdagen ringde då vårdcentralen som sa att de inte skriver ut ögonsalva efter bara en dag utan man skulle tvätta ögonen noga med vatten flera gånger om dagen och avvakta över helgen... konstigt enligt oss men ok..

Idag är det söndag och det har inte blivit bättre nästan värre!!! Hon får ingen ro att sova.. Hon somnar men vaknar efter en kort stund och då är ögonen helt klettiga och hon kan inte öppna sina ögon....
Sen hon somna halv åtta har hon vaknat 8 gånger!!! Hon är jätte ledsen...
Så imorgon ringer jag till vårdcentralen igen och nu måste de ge mig en tid verkligen synd om henne....

Annars har jag jobbat hela helgen:( Men tiden har gått fort ändå... Men som jag saknar Iza när jag jobbar hela helgen.. Idag när jag träffa henne hade jag inte träffat henne vaken sen i fredags förmiddag... Men nu ska vi vara lediga i två dagar och bara mysa och ta hand om varandra.. Vi har inga planer får se hur Bella mår om vi kan hitta på något på tisdag kanske..

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa...

Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton

En stor kram till Bella från oss!

2010-01-26 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0