Lördag:)

Då var det lördag idag:) Riktigt nice med en ledig helg...

Idag har hela familjen varit och badat på burlövs badet:) måste verkligen säga att vattnet var inte speciellt varmt! Men Bella hade jätte kul:) Hon bara älskar att bada..
Efter badet köpte vi med oss pizza hem.. Hela familjen var helt slut efter badet så trots att klockan var halv tre bestämde vi oss för att gå in och vila:) Som vanligt kunde jag inte sova men det var super skönt att bara få vila en timme... Jocke har inte vaknat än.. Bella sitter här brevid och tittar på sin älskade musse.. Undrar hur många gånger jag sett denna filmen?? Men Bella verkar aldrig tröttna...

Så om jag känner Bella rätt kommer hon inte somna från vi går och lägger oss men är det lördag så är det:)
Ikväll blir det mys med en STOR skål med godis och kanske en flaska vin..

Jag skulle verkligen vilja hitta ett jobb där jag inte beövde jobba kväll eller helg!! Det är så skönt att vara ledig när det är helg.. synd att tiden går så fort bara så snart är det dags att jobba igen:(

Kommentarer
Postat av: Lillis

Nästa gång vi träffas MÅSTE vi oxå bada.. Puss

2010-01-17 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0