Jag ser det snöar det var väl TRÅKIGT hurra

JAg vill inte att det ska snöa nu... Nu vill man ju att det ska börja gå mot ljusare tider..
Jag känner mig så låst när det ligger så mycket snö ute. Inte allt för lätt att köra med vagnen..
Vi hade tänkt att åka till moster Sandra idag men jag känner inte alls för det när det är sånt här väder.. Man vet aldrig hur det blir ikväll när man ska åka hem.. Så vi stannar nog hemma.. Tar hundarna på en lång runda och lite bus i snön..

Imorgon ska jag jobba:) Ja det ska faktiskt bli skönt att komma till jobbet.. Jag har jobbat en dag på 2 1/2 vecka.. Föst var jag föräldrarledig en vecka sen blev Iza sjuk så har jag varit hemma med henne..
Tråkigt för henne med att vara hemma när hon mår bra men måste vara hemma till alla prickar tårkat in.. Hon är nog lite rastlös..
Imorgon ska hon med vara hemma med jocke för dagis har stängt sen blir det dagis på torsdag:)

Undrar hur jag ska få rätt på hennes sovrutiner.? Hon har ju inte följt de direkt dessa veckor.. Hon har varit uppe länge sov sen middag och sen sovit länge på morgonen..
Iza är ju så om hon sover på dagen så VÄGRAR hon sova innan klockan är halv tio på kvällen så i vanliga fall så sover hon inte middag.. Nu de senaste dagarna har hon inte vilat och somnat strax efter sju och då vaknat typ 05.20 iställe.. Jaja det blir nog bra när hon kommer tillbaka till dagis..

Nu ska jag göra lite att äta till mig och Iza..


Kommentarer
Postat av: SHOAKAN

2010-01-05 @ 09:58:57
URL: http://candygloss.blogg.se/
Postat av: sara

Hej :)

allt bra med dig?

2010-01-05 @ 10:10:14
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: amanda

snö är ju jätte mysigt :D

2010-01-05 @ 10:14:28
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0