Härligt väder NOT!!!

Jag vill verkligen inte ha sånt här väder.. Det har ju lovat riktigt j*vligt väder idag... Jag som ska jobba ikväll..
Blir alltid lite små nervös när det är sånt här väder.. Hm tänk om jag inte kan ta mig hem??
Man kan ju sova hos syrran om det skulle bli några större problem..

IZabella börja så smått bli bättre i sin ögon.. Hon får ögondroppar var tredje timme.. Ett par dagar till sen tror jag nog hon är bra i sin ögon igen:)
Hon hade verkligen åkt på en riktig dunder ögoninflammation:( Så hon får inte gå på dagis denna veckan.. Idag är min underbara pappa snäll och kommer upp och passar henne medans vi jobbar.. Så slipper vi ta VAB...

Nu ska jag gå och göra mig klar för det är snart dax att åka och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0